Liity huippuosaajien joukkoon!

Vaikka kasvamme, pysähdymme myös kuuntelemaan

Kasvamme, jotta menestymme toimialalla myös tulevaisuudessa. Kasvamme, jotta saisimme entisestään voimavaroja palveluiden laadun kehittämiseen. Kehittyminen ei olisi mahdollista ellemme kuuntelisi asiakkaitamme. Potilaiden lisäksi myös hammaslääkärimme ja hammaslääkärikeskustemme työntekijät ovat asiakkaitamme. Se miten kykenemme palvelemaan heitä, määrittää menestymisemme.

  • Aina keskusteluyhteys päättäviin henkilöihin
  • Reilun pelin työpaikka
  • Asioista sovitaan yhdessä
  • Perustelemalla ymmärrämme toisiamme paremmin
  • Työhyvinvoinnin kehittäminen alkaa keskustelusta

Kehitä ja ylläpidä kliinistä osaamistasi

Meillä työskennellessäsi oikeutesi ja velvollisuutesi on päivittää ja ylläpitää kliinistä osaamistasi. Erilaiset yksilöllisesti valitut ja yhteiset koulutukset tukevat ammatillista kehittymistäsi.

  • Ammatilliset koulutukset kotimaassa
  • Ammatilliset koulutukset ulkomailla
  • Kapean osa-alueen koulutukset

Saat keskittyä potilastyöhön

Pyrimme siihen, että saat keskittyä omaan ammatilliseen osaamiseesi: hammaslääkärin työhön. Työskentelemme jatkuvasti sen eteen, että tarpeeton työtä häiritsevä muu toiminta vähenisi. Töihin olisi mukava tulla, kun “homma toimii”.

  • Raportointi potilastyöstä
  • Vähän paperitöitä
  • Sujuva yhteistyö hallinnon kanssa
  • Yksilöllinen yhteistyö

Me huolehdimme siitä, että potilaita riittää

Osana Med Groupia resurssit ovat paremmat nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamiseen. Kuluttajien muuttuessa entistä tietoisemmiksi palveluista ja vertailun lisääntyessä markkinointi on kilpailutekijä.

  • Google -markkinointi
  • Lehtimarkkinointi
  • Uusien hammaslääkäreiden esittely
  • Asiakaspalvelukeskuksen tuki
  • Asiakastyytyväisyyskysely
  • Asiakaskunnan aktivointi
  • Kampanjoinnit

Ota yhteyttä

Nimi *

Sähköposti *

Puhelin *




Kysymykset ja lisätiedot

Liity huippuosaajien joukkoon!
3 (60%)
9 ääntä